lördag 23 november 2013

Tuff tuff till Helsingfors...

Nu just så sitter jag på tåget på väg till Helsingfors. Ska på prao vecka till Martha~förbundet och jag börjar på måndag. Ska bo hos min morbror och hans fru så vi får se hur det går. :P På måndag är det min födelsedag och då blir jag 15 ÅR! Äntligen. Mamma och lillsyrran sjöng för mig i morse och jag fick ONE DIRECTIONS BOK OCH PARFYM!!! Boken ska jag nog börja läsa när jag kommer hem och jag tror att parfymen bara används vid speciella tillfällen. :D

Jag fick stiga upp extra tidigt idag för skolan hade en dag för niorna och deras föräldrar. Det var olika personer som informerade om olika skolor man kan söka till efter nian. Mamma lyckades kasta sitt tuggummi i en låda där man lämnar in biblioteksböcker i tron att det var en roskis. XD Så det var min dag, ha en bra helg! ♥


★ami★

Inga kommentarer: