måndag 18 maj 2015

Emotion!

Idag gjorde jag ett litet besök hos Emotion. Allt mitt smink började ta slut så...
Jag har ju som sagt väldigt ljus hy så det har tagit mig något år innan jag hittat produkter som passar min hy. Så för ni som har samma "problem" som jag, tänkte jag visa mina BASIC PRODUKTER.





Max Factor Mastertouch Concealer (Fair 306) - 12,10 €
Maybelline Dream Pure BB Cream (Light) - 14,50 €

För att sprida ut sminket använder jag "ansikts-svampar" som min lillsyrra kallar dem. Svamparna gör så att sminket blir riktigt jämnt och fint.





Lumene Matt Powder Foundation (Creme Beige 01) - Cirka 20 €
Lumene Mineral Bronze & Blush - Fick i present

Borstarna minns jag inte vad de kostade men de är riktigt bra. Det lossnar inte av dom och de är lätta att tvätta!






We Care Icon Brow Pencil (True Blond) - 5,90 €
Gosh Eyeliner (Black) -  Cirka 12 €
Max Factor Masterpiece - 12,50 €





IsaDora Eye Shadow Palette - 25,50 €

För er som inte gillar glittriga färggranna ögonskuggor är denhär paletten perfekt!

Allt hittar hittar ni vid Emotion!

Inga kommentarer: