söndag 26 juli 2015

KAJ och jobb

Igår så var jag och några andra och kollade på KAJ! Var förra året också, och hoppas man får se dom nästa år igen!

Imorgon börjar jag jobba. Enda jag är excited till så är att få lön. Denhär sommaren har varit piss. Har inte gjort allt jag tänkt och så har min depression kommit tillbaka. Tänkte göra en lista på vad som hänt:

- Fiskets natt
- Spenderat midsommar vid villan
- Blivit singel (Negativt ofc)
- 1D-konsert
- Varit 1 gång vid stranden (var inte alls vädret som lovat)
- Sovit över hos en kompis
- Resa till Hesa och Stockholm
- Jeppisdagar

Vet inte om jag missat något men det var det jag kom ihåg. Jag har ju nog gjort saker, men ändå känns det som att mitt sommarlov inte varit någon nytta. Nåja, får väl bara acceptera det som det är och leva vidare. :)


Inga kommentarer: