lördag 11 juli 2015

Räkor och jävla massa té

Igår så for jag körandes till Toves typ 9 på kvällen. Tre andra kompisar var redan där, för jag kom lite senare än alla andra för jag är fabulous hade längst att köra. -_- Först bakade vi havreflarn och ungefär en halvtimme senare så for jag och två andra körandes in till stan för att hämta mat. Jag valde att testa stekta räkor med nudlar, och tack vare att jag är så fruktansvärt söt så fick jag en kycklingboll på köpet! (Och om ni inte visste så älskar ÄLSKAR ÄLSKAR jag kycklingbollar) Det var gott, med idk om jag slösar 7€ på räkor en gång till.

Efter att vi ätit så satt vi bara och pratade och tittade på när Toves kattunge lekte med en McDonalds påse. Klockan var typ något vid 12 när alla for hem men jag stannade för jag skulle sova över hos Toves. Vi satt och kollade på Frozen och så typ efter det for vi och sova (låg nog och skrattade åt allt en halvtimme innan vi låg och snarkade ikapp)

Ett roligt äventyr och nu får man bara vänta på morgondagen för då kommer släkten hit på kalas cuz min lillasyster fyller år på månda!

Sry men hade inga bilder att lägga upp...

Inga kommentarer: