tisdag 15 september 2015

Ännu mer nödvändigt...

Idag så kom mamma efter mig från skolan och så for vi till prisma och "shoppade". Var snabbt in till Emotion för mina ögonbryn är åt helvette och ville gå in dit och se om de hade det jag länge velat testa. Det finns då ett slags medel man kan lägga på ögonbrynen så att håret växer fortare och blir bara bättre I guess. Det här är vad hon i affären tipsade mig om!



Den kostade 37.50€ men skulle enligt henne räcka i cirka 3 månader beronende på hur ofta man använder den. Man kan då lägga på morgon och/eller kväll och den torkar efter något minut. Man "smetar" dit medlet med toppen av borsten och borstar sedan ut ögonbrynet med borsten. Testade att använda den ikväll och får hoppas dethär blir till något!

Sry ifall det var ett dåligt inlägg men vill och sova så att jag inte är dödstrött imorgon!

Inga kommentarer: