måndag 5 september 2016

Amelies måndag suger..?

Hej. Hur har ni haft det? Har ni haft en bra måndag? Inte jag iaf.

Att vakna upp klockan 6 med mensvärk och utan sin sängkompis är inte mitt favoritsätt att vakna upp precis. Sedan fick jag bråttom till bussen och fick inte njuta i lugn och ro av min frukost. Men jag hann, och när skolan började hade jag bara teoriämnen... Och sist men inte minst så började jag bilskola idag. :) (Notera mitt fake smile)
Ursäkta om jag är nere men att sitta 3 timmar och lyssna på en kvinna som bara pratar suger.

Men såklart har det hänt positiva saker idag också. Pojkvännen var snäll och bjöd mig på kaffe och en Pätkis, jag förstod vad fysikläraren pratade om, skolmaten var god, var med en kompis till McDonalds och mamma gav mig en chokladplatta efter bilskolan. <3 
Tack till er som gjorde småa men goda saker till mig idag!

(När jag inte har någon inspiration till nästa dag brukar jag söka fina bilder på weheartit, så jag passade på och göra ett collage.)



Inga kommentarer: